Magic Spirit

شیب 12 - دنیای کاملا جدید

ری‌پست از Meet Me In Montauk:

وقتی وارد دنیای یه زبان جدید می‌شم یه چیزی برام خیلی جذابه. اسم‌ها.

اسم‌هایی که هیچ پیش زمینه‌ای درموردشون ندارم. نمی‌دونم قدیمی‌ان یا جدید. نمی‌دونم محبوبن یا نه. نمی‌دونم آیا قشر خاصی از جامعه بیشتر تمایل به انتخابشون برای بچه‌هاشون دارن یا نه. و همه ی این ندونستن ها بهم فرصت میده که فارغ از هرچیزی، به طنینی که توی گوشم می‌پیچه توجه کنم. بدون اینکه بدونم "متیو" نقش اسفندیار رو توی فارسی داره یا علیرضا، چیزی معادل مجیده یا شروین، دوسش دارم. بدون اینکه بدونم "ساکورا" برای ژاپنی‌ها مثل شهین برای ماست یا آرزو، دوسش ندارم. و این خیلی هیجان‌انگیزه. تجربه‌ی بدون پیش داوری‌های ضروری بودن، حتی توی همین مقیاس کوچیک.

پ.ن: یه همچین‌چیزی توی ذهنم بود؛ ولی یادم افتاد که قبلا کلمنتاین قشنگ‌ترش رو نوشته؛‌ پس فقط ری‌پستش کردم.

پ.ن2: پلی‌لیست سوند کلود هلن انقدر زیباست که از صبح دارم بهشون گوش می‌کنم. هلن؛ به‌طور رسمی؛ آریگاتو. :)

CM [ ۱۱ ] // Nobody - // دوشنبه ۲۹ شهریور ۰۰
.. میخک..

چه حق گفته :`)

منم اینطوریم

 

 

 

واقعا نمیدونی جز وبلاگ‌های محبوبی؟؟؟؟؟؟؟/ :/ 

نبینم بعد یک مهر خاموش شه دوباره ستاره‌ات ها

اوهوم. :_))) 

آخه این‌جا اصلا با وبلاگای خفن قابل مقایسه نیست. :_))))
*ترسان سر تکان می‌دهد*

کلمنتاین ‌‌

آه چه خوب که دوستش داشتی ^_^

T-------T 
ذوقق TT ممنون که همچین چیز قشنگی نوشتین. 

Alex Ai

ولی این قضیه برای اسما جدی جالبه ها

خیلییی.

سُولْوِیْگ 🌻

موافقت شدید با ترنج!

T~~~~T

𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂

لعنتی پلی لیست خیلی قشنگ بود...باید بعدا برم دانشون کنم

+شیب هایت بسی زیبا میباشند ستاره ات را بیشتر بدرخشان:"

اوهوممم TT
+ *اشک* حتما! ممنون که می‌خونی 3> 

هلن پراسپرو

خدایا چه قشنگ!‌حس تامبلر گرفتم :_)))

ساکورا فکر کنم زهرای ما باشه D:

 

پ.ن۲: سندسندنسذهذ نسدندصهد سنپاییی...!

عیب نداره. به هرحال من دیگه این قلبو احتیاج نداشتم TTبه طور رسمی، دویتاشیماشته TT



این در حالیه که کلی از پلی لیست لپتاپ من از چالش موسیقی تو اومده.. چطوری این با عقل جور در میاد آخه *-*

دقیقااا! خیلی تاسف‌برانگیزه که بیان قابلیت ری‌پست رو نداره. :(
جدی؟ D: انقدر همه می‌ذارن؟

پ.ن2: ای وای نههه لازمش دارییی :دی *در آغوش گرفتن هلن*

*-* واهای ذوق... چه سعادتییی!

زری ...

چی بازی میکنی ؟ :))))))

Honkai Impact *-*

زی زی گولو بلاسم

و چه زیبا گفته ایشون :)

خیلی قشنگ که با همچین فکری وارد یاد گرفتن زبان یا هرچیز جدیدی بشیم :)

خیلی خیلی :) واقعا قلمش رو دوست دارم.
دقیقا!

روناهی ^^

مرسیی:*

خواهش می‌کنم *-* 

روناهی ^^

پلی لیست سوندکلود هلن پلیز :)))

 

از کجا بیابم؟ 


| ترنج | ‌

انقدر خوشحالم از این چالش شیب :) وبلاگای محبوبم راه افتادن دوباره :)

یعنی الان وقتشه ذوق کنم که جزو وبلاگ‌های محبوبتم؟ :))) *اعتماد به سقف و حتی بالاتر*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی