شورش

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ب.ظ

همه چیزهایی که ندارم و دوست دارم که داشته باشم رو بذارید کنار. همه اونایی که حالا به هردلیلی بهشون حسودی می کنم و دوست دارم جاشون باشم رو هم بذارید کنار. تمام دلایلی که باعث می شن کله مو بکوبم به دیوار رو هم بذارید کنار. هیچ، تاکید می کنم، هیچ دردی توی این دنیا بدتر از این نیست که چرخ بزنی تو اینستا و پیج هایی رو پیدا کنی که یه کتابخونه پر از کتاب دارن و باهاشون عکس های خفن می گیرن و همه ی کتاب هاشون رو کاغذی می خونن... اینایی که می تونن از بوکمارک های خفن و دست سازشون استفاده کنن، اینایی که می رن می شینن پشت پنجره با یه ویوی خوشگل، یه قهوه کنارشون می ذارن و یه کتابخونه جلوشونه پر از کتابای خفن و قطور... و بازم تاکید می کنم. همههه ی کتاب هاشون رو کاغذی می خونن...

من یکی از همین روزها شورش می کنم. می رم ایران کتاب، و تمااااام کتاب هاش رو سفارش می دم. یه برج کتاب می سازم، عکسشو می ذارم توی پیجم و با این حسرت لعنتی بای بای می کنم. و اصلا هم برام اهمیت نداره اگه ورشکست شیم. اصلا.

Nobody - ۹۹/۰۳/۰۱

نظرات (۲۲)

منم باهات میااااااام !

بزن بریمممم!!

حالا چندان شورشم نبود از این شورش ها بود که به نتیجه نمی رسن : دی . ولی خب همونم غنیمته . دو ماه بود کتاب کاغذی نخونده بودم حالم هم داره از پی دی اف بهم میخوره :))و برای اولین بار بود رفته بودم خیابون انقلاب *زیر چشمی نگاه می کند تا ببیند نوبادی مسخره اش نکرده * و انقد هول کرده بودم دستام می لرزید :))) 

امم....باز هم من جوجو مویز ، بادبادک باز ، صداهایی از چرنوبیل و دفتر خاطرات ( حالا خوبه فقط چهار تا بود !! )

آری آری *-* دوست من همینجوریه . هرچی کتاب دادم بهش یه جوری برگردونده که دلم می خواد سرمو بکبوم به دیوار T____T چه جوری می تونن با کتاب اینجوری رفتار کنن آخه ؟ آخی .....قلبم ♡_♡ 

هروقت خواستی شورش کنی من هستم :)) ایشاالله انقلابی در پیش است :)

 

 

بازم همین که چندتا خریدی خودش شورش بزرگیه! من این روز رو در تاریخ شورش‌هامون ثبت می‌کنم. :دی منم چندین ماهه که کتاب کاغذی نخوندم. دقیقا دقیقا!! منم همینطور. *نوبادی چرا باید مسخره کند؟ واقعا چرا؟* منم یادمه اولین بار که رفتم انقلاب کلی ذوق کرده بودم. D: :)))
بادبادک باز عالیهههه. اصلا... خیلییی! خوش بگذره موقع خوندنش :))
وای. از این دوستا داشتن خیلی بده. خداروشکر دوستای من اینطوری نیستن وگرنه خفه‌شون می کردم. XD آره واقعا TT چطور می‌تونن؟؟!
متشکرم متشکرم :)) اصلا روزشماری می‌کنم برای اون روز :)) ایشالا ایشالا.

من امروز شورش کردم 

یوهاااااااااایوهااااااااا 

( خدایی اینایی که هرروز می رن کتاب می خرن چجوری تحمل می کنن "-" سه ساعت فقط داشتم نگاشون می کردم دلم نمی یاد بخونمشون : دی ) 

جدی می‌گیییییی؟ وایییی خوش‌به‌حالت. *-* خیلی وقته کتاب کاغذی نخریدم دیگه انگار ذوق خریدنش داره فراموشم می‌شه. حالا چی‌ها خریدی؟ :))
(می‌فهمممم!!!! وای به‌خدا که می‌فهمم. :(( اصلا آدم دلش نمی‌آد یه‌ذره بیشتر شیرازه‌ش رو باز کنه مبادا خراب بشه. بعد بعضیا کتاب رو پرت می‌کنن زمین... یا گوشه‌هاش رو تا می‌کنن... اصلا دلم ریش می‌شه. :()

من هرچی کتاب کاغذی داریم تو خونه رو جویدم

قبل از کرونا کتابخانه نمی رفتی؟ من خیلی ناراحتم کتابخونه ها تعطیله

من کتاب کاغذی کم دارم. همون تعداد اندک رو هم تابستون های سال های قبل انقدرررر خوندم که الانم حفظم فصل به فصلشو. :دی
وای دقیقاااا :(( اصلا از وقتی کتابخونه ها تعطیل شده کتاب کاغذی دستم نگرفتم. حالا حالاها هم قرار نیست باز بشه انگار.

من انقد کتاب کاغذی دارم:)) اصا نمیتونم انلاین کتاب بخونم یکی از سمی ترین عاداتم همینه.

"یکی از بزرگترین عذاب وجدانام اینه ک تو این مدت کلی مطلب گذاشتی و من یدونشم نخوندم و اخرین باری ک متنیتو خوندم تازه از خواب پاشده بودم اخرش اشتباهی ی کامنتیو برا ی پست دیگت گذاشتم"

ایش:)) حتما باید می گفتی که از اعماق وجودم حسودی کنم؟
*یکی از بزرگترین عذاب وجدانای من اینکه من پستاتو می خونم ولی کامنت نمی ذارم. :/ نه که نخوام. اصلا نمی دونم چی باید بگم.*
*ببین وضع من چقدر خراب بوده که اون کامنتی که برای یه پست دیگه م گذاشتی رو متوجه نشدم که اشتباهیه. :/ احتمالا همونطوری جواب دادم و اگر هم نمی گفتی نمی فهمیدم. :/ اصلا کدوم کامنت؟ کدوم پست؟XD*
  • پیرمرد هستم
  • جمع کنید یوهو حمله کنیم تو موقعیت انجام شده قرارشون بدیم:)))

    ایول بزن بریم:)))

    واقعا آدم نمیتونه نسبت به این لعنتیا حسرت نخوره 😐 ولی منم یکی ازونام که بوکمارک دستی دارم. اصلا کرم بوکمارک  دارم، همش دارم مدلای مختلفشو سرچ میکنم و سعی میکنم یاد بگیرم و یه آرشیو عظیمی دارم که یه روزی قراره درست شه :دی

    من خیلی کم کتاب کاغذی دارم، جدای از پولش که واقعا خیلی عذابه، خودمم عذاب وجدان میگیرم. خیلی دوست دارما، ولی حس میکنم درختای قطع شده رو الکی انبار کردم گوشه اتاق. رسالت کتاب این نیست که فقط یه نفر بخونتش و بره یه گوشه. نمیتونم بین این تناقض درونیم لذت رو انتخاب کنم. :( واسه همین بیشتر کتابام میشن غیر کاغذی :-"

    دقیقااااا. نصف وقت من تو پینترست می گذره برای کشف آموزش بوک مارک های جدید. =__= حالا استفاده هم نمی شن اصلا!
    اینم حرفیه... حالا که دارم بهش فکر می کنم خیلیم منطقیه... ولی من شورشو انجام می دم بعدش بازمی گردم به کتابای غیرکاغذی خوشگل خودم. :دی اگه کتابخونه ها باز بود هیچ وقت به فکر شورش نمی افتادم. =_= ایش.
  • ❣️Ailin cutie❣️
  • من همشون کاغذین اصن کتاب غیر کاغذی ندارمXDD

    آخ من دقیقا همینام، انواع اقسام بوکمارک ساخته شده توسط خودم دور و بر اتاقمهXD

    تنها غیر کاغذیا فنفیکای کیپاپ(چانبک تهکوک سپ کایسو هونهان و مانند اینهاD:) ان که اونم دوس دارم پرینتشون بگیرم و بخونم ولی حیف ک 1000 صفحه رو نمیشه پرینت کردXDD

    =____=

    دقیقااااا. منم کلی بوکمارک دارم ولی از اونجایی که استفاده نمی کنم اصلا نصفشونو دادم به دوستام. :دی البته اوناعم استفاده نمی کنن. (چون اهل کتاب نیستن) ولی بلاخره یادگاری می مونه!
    عاو XD

    ما رم خبر کن بشدت از کمبود کتاب داریم میپوسیم تو خونه -_- XD

    حتما =__=

    من شاهکشم کاغذیه. کتاب اول رو از بهنام گرفتم. کتاب دوم رو از آذرباد

    ولی هیچی به خوبی دوران اژدها نیست.

    مال منم :دی تنها مجموعه مه که کاغذیه ولی آخه جلدای خارجیش خیلی خوشگل ترعه... نمی دونم چرا همونارو نذاشتن :/
    نخوندم مال دوران اژدهارو... متاسفانه.

    وایییییییی خدا گل گفتی

    https://www.reddit.com/r/KingkillerChronicle/comments/gkuxch/the_nonalignment_between_the_spines_might_be_the/

     

    من در حسرت اینم. شاهکشه.

    ولی زیاد در حسرت بوک مارک نیستم. یه خوشگل دست ساز دارم

    وای آرههه منم دیده بودم اینو T-T خیلی ظلمههه.
    منم دارم ولی آخه کاغذی نمی خونم استفاده کنم ازش. ._.

    هر وقت آماده شروش بودی بگو همه با همه به همه کتابفروشی ها کتابخونه ها،و حتی خونه اون بیشعور هایی که یه عالمه کتاب دارن اما نمیخونن حمله میکنیم و همه کتاب هاشون رو غارت میکنیم. والا!

    5 ماهه کتاب کاغذی نخوندی؟منم تو همین حدودا ولی بابا تو خیلی رو خودت تسلط داری. من اگه 5 ماه کتاب فیزیکی نخونم مثل اینا که مواد بهشون نرسیده میشم!😅

    لطفا اگه شورش کردی یکی از این کتابخونه ها یا کتاب فروشی ها که پره کتاب رو به من بده. دیگه هیچی نمیخوام:)))

    کتابخونه ها... گناه دارن من همینجوری راضیم ازشون. ولی خونه ی اونارو خوب گفتی! ایول بزن بریم!!
    من با دوبرابر خوندن کتاب غیرکاغذی جبران کردم :"")
    باشه:))) ولی کتابفروشی باژ مال خودمه:)))

    خدایاااا مارو با این فانتزیا نکش بزار تجربشون کنیم این اصلا عادلانه نیست T___T 

    دقیقا دقیقا T-T
  • ماجده هستم(:
  • کمک خواستی بگو😢😂🤦🏻‍♀️

    حتما T-T آریگاتو (فین فین)
  • رفیقِ نیمه راه
  • آروم باش آبجی اینا همه‌اش فتوشاپه :| (خودش حسودیش را پنهان می کند)

    .

    .

    .

    .

    😭 😭 😭 😭

    کاش فوتوشاپ بودددد T---------T
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • آپوای آره تو موبایل خوب نی-.-کاغذیش بهترهXD

    آره T-T بخدا کور می شم تا آخر تابستون :/
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • سیمم دقیقاT^Tمیخوامم کتاب جدید بخرمممم‌خیلی وقته کتاب نخوندمممممم

    حسنسنسنینینینیینحثنث دیوار کو سرمو بکوبم به دیوارر

    منم کتاب کاغذی می خوامT-T الان... حدودا... 5 ماه می شه که کتاب دستم نگرفتم. :/ چیه این گوشی. چشمم کور شد. 
    دقیقاااااا

    منم میاااام 

    منم همین روزا شورش میکنم

    اگه یه وقت به یه پیج برخوردی که همش پر از عکس با یه کپه کتاب بود، اون منم-ــــ-

    بیا با هم شورش کنیممم
    ایول :))) ولی از اونجایی که دیگه قول دادم نرم سراغ این پیجا چون هیچی جز افسردگی نمی آره واسم... آدرسشو بده بهم. :دی البته اگه اون موقع در راه شورش به قتل رسیده بودم فرق می کنه اوضاع...
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • دلم‌میخواد یه کتابی داشته باشم مثل the sun and her flowers.خیلی خاصه.

    مخصوصا کتابایی که برام پیشنهاد کردی.من همشونو کاغذی میخوامممممممسنسنسنسننس

    اوکی‌رد دادمXD

    آرهههه اوناعم خیلی خوبن ولی من کل کتابای نشر باژ رو می خوام :دی
    من هر روز به اینا فکر می کنم، بعد یه نگاه می ندازم به موجودی... و بعد... افسرده می شممم^-^
    منممم=__=

    مینویسم شهید در راه کتاب :)))

    گریه نکن مهم محتواست که همه شون دارن =*)))

    احسنت :))))) روحم به آرامش می رسه اون موقع :))
    اون که آره. ولی آخه هیچی نمی تونه جای کتاب کاغذی رو بگیره. T-T
  • sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
  • آخ آخ نگوووTTخیلیییی موافقم خیلیی زیاد :-:♡♡

    T_____T ناعادلانه س.

    وای ایول😍منتظر شورشتم*-*

    لعنتیا بدجور حسرتو مینشونن به دل آدم=( البته من خودمم کتابخونه ی مشترکم با دیبا خیلی بزرگه و همه ی کتابامونو میخریم و کاغذی میخونیم.اون البته صد برابر من کتاب میخونه *anyway* ولی خب...جز یه کتاب که پی دی افشو خوندم، هیچوقت غیر کاغذی کتاب نخوندم;D

    😎یهههه قرارعه بترکونممم. (اگه بعدش توسط خانواده به قتل رسیدم رمز اینجارو می دم بیا بنویس که در راه شورش کشته شدم...)
    وای نگو. قلبم درد می کنه. بعد جالب اینجاست که خودم می رم پیجای تازه کشف می کنم. :/
    حسودیم شد. =_=
    من نصف کتابایی که خوندم همه شون غیرکاغذی بودن. اون نصف دیگه هم بیشترش مال کتابخونه بوده یه تیکه کوچولو هم خودم خریدم. :/ هق. یادم ننداز افسرده می شم دوباره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    { A Glimpse of Life }
    { chasing light barefoot }