و من حقیقتا ایمان آوردم که معتاد چالش های سی روزه شدم! چالش اینه. :")

شروع: 4 اسفند 99

روز اول: آهنگ مورد علاقه ت.

واقعا روز اول باید همچین سوالی بپرسه تا من بگم خیلی زیادن و حوصله ندارم همه رو آپلود کنم؟ :/ نه ولی. شوخی کردم. درحال حاضر، این آهنگ مورد علاقه مه:

Finding you (color rush OST) - Ryu Su-jeong

روز دوم: آهنگی که کمتر از همه دوستش داری.

All Time Low - Monsters

دوستش دارم، چون بلاخره توی پلی لیستم هست. ولی خب زیاد گوش نمی کنم. "-"

روز سوم: آهنگی که خوشحالت می کنه.

وای خیلین! ولی خب چندتاشون رو می گم.

Monsta X - DRAMARAMA

League of Legends - POP STARS

All Alone With You (Psycho-Pass ED 2) (شاید به نظرتون آهنگ خوشحال کننده ای نیاد (!)، ولی از اونجایی که اندینینگ سایکو پسه، و من کلی با سایکو پس خاطره ی خوب دارم، هروقت که اینو می شنوم خوشحال می شم.)

روز چهارم: آهنگی که باعث می شه ناراحت بشی.

تقریبا تمام آهنگ ها، بستگی به احساسی که اون لحظه داشته باشم، باعث می شن ناراحت بشم. ولی خب اینا رو از بینشون انتخاب کردم.

Halsey (cover) - Lucid Dreams

Kygo - OneRepublic - Lose Somebody

Louis Tomlinson - Two of Us

Sasha Sloan - Too Sad to Cry

skylar grey - coming home

روز پنجم: آهنگی که تورو یاد کسی می اندازه.

آیا برای روبه رو شدن با یه لیست آماده هستید؟ :)

ATEEZ - Star 1117

The Rules of my World - Wang Yibo

Jessie J - Price Tag

Liam Payne - Live Forever

Walk Off the Earth - I'll Be There

روز ششم: آهنگی که تو رو یاد جایی می ندازه.

هیچ آهنگی. =)

روز هفتم: آهنگی که تو رو یاد یه اتفاق خاص می ندازه.

این اوپنینگ گینتاما منو یاد تمام اتفاقاتی که موقع دیدن گینتاما برام افتاد، می ندازه. و تمام اون شب هایی که قسمت پشت قسمت می دیدم، و با اینکه خیلی مشتاق بودم بدونم چی می شه، دلم نمی اومد این اوپنینگ رو رد کنم، و هر قسمت می دیدمش.

روز هشتم: آهنگی که کل لیریکسشو بلدی.

Linkin Park - CASTLE OF GLASS

روز نهم: آهنگی که می تونی باهاش برقصی.

خب من حقیقتا با هیچ آهنگی نمی تونم برقصم :/ ولی حالا، اگه رقصیدن بلد بودم و می تونستم برقصم، احتمالا با این.

Mabel - Boyfriend

(پ.ن: اینو خیلی یهویی بین پلی لیستم پیدا کردم و خب فکر نکنم به سوال بخوره، ولی گوش کنید. :دی)

Mabel - Dont Call Me Up

روز دهم: آهنگی که باعث می شه خوابت ببره.

آهنگ های گنشین. حقیقتا وقتی دارم بازی می کنم تازه یادم می افته که چقدر خسته م و خوابم می آد. و بعدش می رم می خوابم. :|

Dream Aria (Genshin Impact Main Theme Var.)

و این که اسمش رو نمی دونم.

روز یازدهم: یه آهنگ از بند مورد علاقه ت.

از اونجایی که حقیقتا نمی تونم یکیشون رو انتخاب کنم، این چندتارو گوش کنید.

ATEEZ - Answer

ATEEZ - My Way

ATEEZ - THANK U

روز دوازدهم: یه آهنگ از بندی که ازش متنفری.

وا :|

چنین آهنگی وجود خارجی نداره.

روز سیزدهم: یه آهنگ که Guilty Pleasureعه. (؟ :|)

هیچ ایده ای ندارم.

با تشکر از هلن، حالا دیگه می دونم گیلتی پلژر چیه. ولی بازم هرچی فکر کردم، آهنگی به ذهنم نرسید. "-"

روز چهاردهم: آهنگی که هیچکس انتظار نداره دوستش داشته باشی.

خب نمی دونم انتظار نداشتید همچین آهنگی دوست داشته باشم یا نه :دی ولی خب چیز دیگه ای جز این به ذهنم نرسید. یه قضیه ی خیلی طولانی ای هم پشتش با نجمه داریم. "-"...

ERA - Ameno

روز پانزدهم: آهنگی که تو رو توصیف می کنه.

خب عام...

Britt Nicole - Headphones

IU - Into the I-LAND

روز شانزدهم: آهنگی که یه زمان دوستش داشتی ولی الان ازش متنفری.

متنفر که... فکر نکنم بشه گفت. ولی وقتی بهشون گوش می کنم دیگه اون حس قشنگی که قبلا بهم می دادن رو نمی دن. و خب، خیلین. چندتاشون رو میذارم.

Silent Scream - ANNA BLUE

Rachel Platten - Fight Song

Trevor Daniel - Falling

روز هفدهم: آهنگی که تازگی ها از رادیو شنیدی.

"-"... رادیو گوش نمی کنم اصلا. البته اون زمان که با سرویس می رفتم مدرسه حقیقتا یه آهنگ های خیلی خوبی داشت رادیو و خیلی خوش می گذشت. ولی دیگه یادم نمیاد اسماشون.

روز هجدهم: آهنگی که آرزو می کنی از رادیو بشنوی.

وای خیلیااا. تمام آهنگایی که توی این چالش گذاشتم.

روز نوزدهم: یه آهنگ از آلبوم مورد علاقه ت.

Halsey - still learning

Louis Tomlinson - Two of Us

Taylor Swift - my tears ricochet

ATEEZ WAVE

چقدر زیاد شد "-"...

روز بیستم: آهنگی که وقتی عصبانی هستی بهش گوش می کنی.

milet - Drown

روز بیست و یکم: آهنگی که وقتی خوشحالی بهش گوش می کنی.

left and right - Seventeen

روز بیست و دوم: آهنگی که وقتی ناراحتی بهش گوش می کنی.

"-" وقتی ناراحتم همه چی گوش می کنم. ولی خب این خیلی قشنگه باهاش گریه هم کردم.

Aimer - Torches

روز بیست و سوم: آهنگی که می خوای توی عروسیت پخش بشه.

عام... نمی دونم؟! این چه سوالیه. من اصلا نمی خوام عروسی کنم! "-"

روز بیست و چهارم: آهنگی که می خوای توی مراسم ختمت پخش بشه.

خب یه زمانی بود که با نجمه می خواستیم توی مراسم ختممون spring day رو پخش کنن. البته مال خیلی وقت پیشه.

روز بیست و پنجم: آهنگی که باعث می شه بخندی.

با خیلی آهنگا گریه کردم، ولی خندیدن؟ نه واقعا.

روز بیست و ششم: آهنگی که می تونی روی یه ساز بنوازی.

عام خب می تونم روی کالیمبا one summers day و someone you loved رو بزنم.

روز بیست و هفتم: آهنگی که آرزو می کنی بتونی بنوازیش.

تمام آهنگ های مورد علاقه م. ولی خب بیشتر از همه دوست دارم می تونستم آهنگای گنشین رو بزنم. این آهنگش رو. :)

روز بیست و هشتم: آهنگی که باعث می شه احساس گناه بهت دست بده.

Waves - Dean Lewis

روز بیست و نهم: یه آهنگ از دوران بچگیت.

Avicii - The Nights

روز سی ام: آهنگ مورد علاقه ت، پارسال این موقع.

وای یادم نیست "-" ولی گمونم Zac Efron - Rewrite the Stars بود.

 

خیلی زود تمومش کردم می دونم، ولی دیگه حوصله م نمی کشید. :دی

پایان: 26 اسفند 99.