از خوشبختی های کوچک زندگی میتواند یک دوست مجازی باشد. یک دوست مجازی که اختلاف سنی تان از یک دهه هم بیشتر است. اما این که مهم نیست! هست؟ تا وقتی که برای خواندن ایمیل تازه اش هر پنج دقیقه ایمیلت را چک میکنی و هر بار هم از دیدن نامه ی بلند و درازش ذوق میکنی و با هیجان تک تک جمله هایش را میخوانی و هرجمله را چندین بار حتی! تا وقتی که میتوانی تک تک رازهای کوچک و بزرگت را به او بگویی و خیالت تخت باشد که قضاوت نخواهی شد. تا وقتی که هم شماره اش را داری و هم اینستاگرامش را ولی هر دویتان طی یک قرارداد نانوشته چسبیدید به آن ایمیل کوفتی...

از خوشبختی های کوچک زندگی میتواند یک دوست مجازی باشد. که برحسب اتفاق نویسنده هم هست. از خوشبختی های کوچک زندگی میتواند یک دوست مجازی باشد، که چند ماه پیش که روزانه وبلاگش را دنبال میکردی هیچ وقتِ هیچ وقتِ هیچ وقت حتی در هیچکدام از رویاهات نمیتوانستی تصور کنی که روزی تا این اندازه صمیمی شوید. در هیچکدام از رویاهایت نمیتوانستی تصور کنی که او به اندازه تمام انسان های روی زمین می ارزد.

از خوشبختی های کوچک زندگی میتواند یک دوست مجازی باشد. که برحسب اتفاق هم ماهی هستید، علایقتان یکی است، و همیشه ی همیشه هر وقت که به او نیاز داری آنجاست. و واقعا مهم نیست که اختلاف سنی مان از یک دهه هم بیشتر است. مهم است؟